Προϊόντα για στην αγορά (10)

Lineabeta: καλλιτεχνική διεύθυνση επίπλων μπάνιου

Lineabeta: καλλιτεχνική διεύθυνση επίπλων μπάνιου

Η Lineabeta είναι μια ιταλική μάρκα επίπλων μπάνιου που ιδρύθηκε το 1980 με στόχο να προσφέρει μια φρέσκια, λειτουργική, απλή και ειρωνική καθημερινή εμπειρία, που αποτυπώνεται στο payoff "everyday design". Η HENRY & CO. έχει αναλάβει τη διεύθυνση τέχνης της μάρκας, μια αποστολή που περιλάμβανε διάφορα τμήματα και εταιρική εμπειρία, αγγίζοντας όλα τα κύρια σημεία επαφής της μάρκας.
Ταυτότητα Μάρκας και Συσκευασία για YouSea: καθαρισμός με βιώσιμο τρόπο

Ταυτότητα Μάρκας και Συσκευασία για YouSea: καθαρισμός με βιώσιμο τρόπο

Το πρόβλημα του πλαστικού στους ωκεανούς είναι ένα θέμα που συζητείται έντονα σήμερα. Τα είδη μίας χρήσης έχουν αλλάξει τη ζωή μας, τοποθετώντας μας σε μια ζώνη άνεσης που δεν έχει λάβει υπόψη τις συνέπειες. Σχεδιασμένο να είναι ένα υλικό μακράς διάρκειας, δεν διαλύεται στο νερό· αντίθετα, διασπάται σε μικρότερα κομμάτια, συμβάλλοντας στη δημιουργία μικροπλαστικών που είναι αδύνατο να ανακτηθούν. Κάθε χρόνο, παράγονται 369 εκατομμύρια τόνοι πλαστικού, που αντιστοιχούν σε 53 κιλά για κάθε κάτοικο του πλανήτη. Από τη συνολική ποσότητα πλαστικού που παράγεται, μόλις πάνω από το 20% ανακυκλώνεται ή καίγεται, ενώ οι περισσότεροι καταλήγουν στη θάλασσα. Σήμερα, υπάρχουν πάνω από 150 εκατομμύρια τόνοι πλαστικού στους ωκεανούς, προκαλώντας ένα εκατομμύριο και πεντακόσιες χιλιάδες θανάτους στον ζωικό κόσμο, συμπεριλαμβανομένων ψαριών, πουλιών, φαλαινών και χελωνών. Η πρόοδος αυτού του συστήματος θα οδηγήσει στο να έχουμε περισσότερα πλαστικά από ψάρια στους ωκεανούς μας μέχρι το 2050. Αυτό το πλαστικό φτάνει επίσης σε εμάς, καθώς κατά μέσο όρο.
καλλιτεχνική διεύθυνση για την πολυεθνική εταιρεία χρωμάτων

καλλιτεχνική διεύθυνση για την πολυεθνική εταιρεία χρωμάτων

Η Sirca S.p.A. είναι η ιστορική ιταλική πολυεθνική που παράγει ρητίνες και χρώματα για τη βιομηχανία και την τέχνη εδώ και πάνω από 50 χρόνια. Η Sirca, που απασχολεί εκατοντάδες υπαλλήλους και διαθέτει δεκάδες τοποθεσίες παγκοσμίως, κατέχει ιστορικά και αναγνωρισμένα εμπορικά σήματα στον τομέα για την ποιότητα και την ποικιλία των προσφορών της, όπως οι "Polistuc" και "Technogel". Το εμπορικό σήμα Sirca είναι συνώνυμο της ποιότητας και του επαγγελματισμού, σε τέτοιο βαθμό που στην Ινδία έχει γίνει κοινό να χρησιμοποιούν το "Sirca" ως συνώνυμο του "χρώμα". Η Sirca έχει επικοινωνήσει με την HENRY & CO. για να αναθεωρήσει την αρχιτεκτονική του εμπορικού σήματος και να συντονίσει τη διαδικασία επαναbranding για ολόκληρη την εταιρεία.
Διαχείριση κοινωνικών μέσων από TAKT Marble

Διαχείριση κοινωνικών μέσων από TAKT Marble

Η Takt Marble είναι μια εταιρεία σχεδίασης, προμήθειας, επεξεργασίας και τοποθέτησης μαρμάρου και άλλων πολύτιμων υλικών. Η Takt Marble παρουσιάζεται ως ένας μοναδικός συνομιλητής για πελάτες, εργολάβους, σχεδιαστές εσωτερικών χώρων και αρχιτέκτονες, συνοδεύοντάς τους βήμα προς βήμα σε όλες τις απαραίτητες φάσεις σχεδίασης για την υλοποίηση έργων υψηλής ποιότητας, τόσο στον τομέα της κατοικίας όσο και στον τομέα του συμβολαίου. Η στρατηγική διαχείρισης κοινωνικών μέσων που υιοθέτησε η HENRY & CO. επικεντρώθηκε στη φιγούρα της Λάουρα ως ηγέτιδας και επιτυχημένης γυναίκας στον τομέα. Η Λάουρα αντιπροσωπεύει την ουσία της Takt Marble και έχει παρουσιαστεί ως μια εμπνευσμένη και χαρισματική φιγούρα μέσω των κοινωνικών καναλιών της εταιρείας. Η εμπειρία της και η επιχειρηματική της όραση έχουν τονιστεί για να εμφυσήσουν εμπιστοσύνη και κύρος μεταξύ των ακολούθων και των δυνητικών πελατών. Η διαδικτυακή παρουσία της Λάουρα έχει δημιουργηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να αναδεικνύει την ηγεσία της και το πάθος της για τη βιομηχανία του μαρμάρου.
Καλλιτεχνική διεύθυνση, ιστότοπος και επικοινωνία για χρώματα με βάση το νερό

Καλλιτεχνική διεύθυνση, ιστότοπος και επικοινωνία για χρώματα με βάση το νερό

Η D’AQUA είναι η μάρκα της Sirca S.p.A. που είναι αφιερωμένη στην αγορά "do it yourself". Η D’AQUA προσφέρει μια πλήρη σειρά προϊόντων αυστηρά με βάση το νερό, κατάλληλα για βαφή, αποκατάσταση και συντήρηση ξύλου και μετάλλου. Η HENRY & CO. σχεδίασε την ιστοσελίδα για τη νέα μάρκα Sirca D’AQUA, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στη χρηστικότητα και την αλληλεπίδραση του χρήστη. Δεδομένου ότι πρόκειται για μια μάρκα αφιερωμένη στο DIY (συντομογραφία για "Do It Yourself"), η HENRY & CO. δημιούργησε μια φιλική προς το χρήστη και εξαιρετικά πλοηγημένη ιστοσελίδα, κατάλληλη ακόμη και για λιγότερο έμπειρους χρήστες χάρη σε απλές και άμεσες πληροφορίες και μια απλοποιημένη διεπαφή.
σχεδίαση ιστοσελίδων για τον ηγέτη της B2B συσκευασίας

σχεδίαση ιστοσελίδων για τον ηγέτη της B2B συσκευασίας

Η Imballi s.p.a. είναι ένας από τους μεγαλύτερους και πιο γνωστούς Ιταλούς κατασκευαστές συσκευασιών, εκθετών και άλλων συστημάτων από χαρτόνι. Η εταιρεία αποφάσισε να ανανεώσει την ιστοσελίδα της με στόχο την ενίσχυση της διαδικτυακής της παρουσίας και την προσέλκυση της προσοχής νέων δυνητικών πελατών, ενώ παράλληλα θα ενημερώσει το οπτικό σχέδιο ώστε να ευθυγραμμιστεί με το νέο επανασχεδιασμένο λογότυπο της εταιρείας.
Rewood – Ιστοσελίδα

Rewood – Ιστοσελίδα

Rewood – Ιστοσελίδα Για να κατανοήσει πώς να αναπτύξει μια αποτελεσματική και ικανοποιητική ιστοσελίδα για τους πελάτες, η HENRY & CO. βασίζεται στη μεθοδολογία Circular Design Thinking, η οποία περιλαμβάνει μια ενσυναίσθητη προσέγγιση και μια φάση ενεργητικής ακρόασης για να κατανοήσει τις αρχικές ανάγκες και τα ζητήματα. Μέσω της προηγμένης, καθαρής και ελκυστικής γραφικής απεικόνισης, μια ιστοσελίδα μπορεί να κάνει τη διαφορά για μια εταιρεία, αποτελώντας την πύλη στην online παρουσία της.
Ταυτότητα Μάρκας για την Συμπεριληπτική Startup Περιποίησης Δέρματος

Ταυτότητα Μάρκας για την Συμπεριληπτική Startup Περιποίησης Δέρματος

Η Loved by Skin είναι μια αμερικανική startup που επικεντρώνεται σε προϊόντα περιποίησης δέρματος που είναι inclusivity. Ο κύριος στόχος του σχεδιασμού ήταν να μεταφέρει την έννοια της αγάπης και της αποδοχής για το δέρμα κάθε ατόμου, ενώ παράλληλα προάγει την αυτοδιάθεση και την θετικότητα του σώματος. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα λογότυπο, ένα tagline και ένας συνδυασμός χρωμάτων που αποτυπώνουν τέλεια την ουσία και τις αξίες της Loved by Skin. Ο σχεδιασμός του λογότυπου ήταν κεντρικός για την οικοδόμηση της Ταυτότητας Μάρκας της Loved by Skin. Το λογότυπο περιλαμβάνει τις λέξεις "Loved by Skin" αποτυπωμένες σε μια λεπτή, κομψή γραμματοσειρά sans serif. Αυτή η τυπογραφική επιλογή επικοινωνεί μια αίσθηση εκλέπτυνσης και μοντερνισμού, τονίζοντας την προσοχή στη λεπτομέρεια και τη δέσμευση στην κομψότητα στη βιομηχανία περιποίησης δέρματος. Πάνω από το κείμενο, στο κέντρο της προσοχής, βρίσκουμε το χαρακτηριστικό σύμβολο της μάρκας: ένας κύκλος μέσα στον οποίο είναι...
Νέα εικόνα για την εκπαίδευση και την προσβασιμότητα

Νέα εικόνα για την εκπαίδευση και την προσβασιμότητα

Η ένωση Logogenia ιδρύθηκε το 2021 με σκοπό την προστασία και προώθηση της εφαρμογής της ομότιτλης μεθόδου που αναπτύχθηκε και μελετήθηκε από τη γλωσσολόγο Bruna Radelli. Η Logogenia μελετά τις διαδικασίες απόκτησης γλώσσας σε κωφά παιδιά και ενθαρρύνει την απόκτηση μορφολογίας και σύνταξης μέσω της γραπτής γλώσσας. Εκτός από την εκπαίδευση νέων επαγγελματιών, η ένωση διεξάγει μελέτες και δημοσιεύσεις, προωθώντας τη μέθοδο και προστατεύοντας τους λογογονιστές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Με στόχο να καταστήσει την ανακάλυψη και κατανόηση της μεθόδου όσο το δυνατόν πιο απλή και προσβάσιμη, η Logogenia, ταυτοχρόνως με την ίδρυση της ένωσης, απευθύνθηκε στην HENRY & CO. για τον επανασχεδιασμό του λογότυπού της και της ιστοσελίδας της. Το αρχικό λογότυπο βελτιώθηκε διατηρώντας όλη την πρωτοτυπία του. Η παρέμβαση βελτίωσε την αναγνωσιμότητα, την αναγνωρισιμότητα και επεξεργάστηκε μικρές λεπτομέρειες για να καταστήσει το λογότυπο κατάλληλο για διάφορα μέσα.
Cafedesart: πολυτελή έπιπλα

Cafedesart: πολυτελή έπιπλα

Η Cafedesart είναι μια μάρκα Deco και σύγχρονων επίπλων από την F.lli Bianchini, μια ιστορική εταιρεία κατασκευής επίπλων από την περιοχή της Βερόνα με πάνω από 50 χρόνια ιστορίας. Η εταιρεία επικοινώνησε με την HENRY & CO. για να ξεκινήσει ένα ολοκληρωμένο ταξίδι βιωσιμότητας, ικανό να αγγίξει και να μεταμορφώσει τη στρατηγική βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, τη καλλιτεχνική κατεύθυνση, το μάρκετινγκ, την επικοινωνία και το σχεδιασμό για να επικοινωνήσει και να προωθήσει την βιώσιμη πολυτέλεια. Η αρχή της συνεργασίας είδε την ομάδα της HENRY & CO. να ασχολείται με τη μελέτη της εξέλιξης του στυλ Deco κατά τη διάρκεια των δεκαετιών. Αυτή η μελέτη επέτρεψε στην εταιρεία να ενημερωθεί για την εξέλιξη των γούστων και των τάσεων στον κόσμο των επίπλων, καθώς και να αναλύσει την εξέλιξη της ίδιας της έννοιας της πολυτέλειας τα τελευταία χρόνια. Η έρευνα έθεσε τα θεμέλια για περαιτέρω ανάλυση της αγοράς, η οποία περιλάμβανε μια λεπτομερή μελέτη των ανταγωνιστών και της θέσης τους.